Pages

Monday, August 29, 2011

Kullu 'am wa antum bikhair

بسم الله الرّحمن الرّحيم
السّلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Pemergian Ramadan ditangisi,
Kedatangan Syawal disyukuri;
Keikhlasan amalan diberkati,
Setulus kemaafan dipohon.

Minal 'Aideen wal Faizeen.. Mudah-mudahan kita termasuk di dalam golongan yang kembali kepada fitrah (zero dosa) lalu menjadilah kita di kalangan orang-orang yang berjaya,amin. (",)

Muhasabah diri, BroHamzah - Zero Dosa

Tolong ingatkan saya, jika saya terlalai, jika saya teralpa.. Agar diri ini tidak terus leka..

Selamat Hari Raya Aidilfitri, buat yang mengenali diri ini, sahabat-sahabat blogger, dan ANDA yang sudi membaca coretan saya ini. InsyaALLAH, kedatangan anda di sini membawa 1001 rahmat buat ummah, amin.

Sama-sama kita saling tembak doa buat semua saudara islam kita (",)

Akhir kalam, saya memohon ribuan kemaafan..daripada kalian, tulus dari hati. Moga kita terus istiqamah di dalam mentaati segala perintah-NYA dan dalam meninggalkan segala larangan-NYA, amin Ya Rabbal 'Alamin.

2 comments:

  1. eid mubarak ya ukht.amin,taqabbalallahu minna wa minki min kulli a'malina wa dua'ina wa ibadatina =) jom kembali kpd fitrah,moga2 amalan kita di bulan syawal ini lebih berganda dari ramadhan..hayya2!

    ReplyDelete
  2. > Khalifatullah
    jazakillah ya ukht! ^_^ Uhibbuki fillah.. (",)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...