Pages

Saturday, December 24, 2011

Kembara menuju Ilahi ^^

بسم الله الرّحمن الرّحيم
السّلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Apa khabar sahabat-sahabat? ^_^ InsyaALLAH, malam ini (24 Disember 2011) saya dan sahabat-sahabat satu course akan menaiki bas.. ke mana?? Menuju Nilam Puri, Kelantan ^^ Objektif utama kami membuat lawatan ini adalah untuk ziarah adik-adik APIDS di sana, mengerat ukhwah fillah insyaALLAH (",)

Saya sangat gembira dengan kunjungan sahabat-sahabat ke laman saya ini. Oleh itu, saya ingin memohon maaf kerana buat masa ini saya tidak dapat membalas kunjungan sahabat-sahabat. InsyaALLAH, moga kita dipertemukan lagi oleh ALLAH dalam redhaNYA, ameen. Doakan perjalanan dan urusan kami lancar. Bagi saya, doa seorang sahabat kepada sahabatnya sangatlah berharga. Sangat menggembirakan hati ini. Kerana dia mengingati kita di dalam doanya.. Subhanallah.. ^^

Saya titipkan kata-kata di sini, buat peringatan kita bersama ^^

Sometimes you asked ALLAH for strength but ALLAH gave you difficulties to make you strong.
Sometimes you asked ALLAH for wisdom but ALLAH gave you problems to solve.
Sometimes you asked ALLAH for courage but ALLAH gave you obstacles to overcome.
Sometimes you asked ALLAH for love but ALLAH gave troubled people to help
and sometimes you asked ALLAH for favours but ALLAH gave you opportunities..

Maybe you received nothing you WANTED but you received everything you NEEDED.

"Verily after each difficulty, there's a relief" (asy-Syarh : 6)

^_^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...