Pages

Tuesday, May 20, 2014

Perjalanan


                                           بسم الله الرّحمن الرّحيم
                                      السّلام عليكم ورحمة الله وبركاته

18.5.2014 Ahad

Hari ini saya, Asma, Ili dan Dk keluar beli barang cenderahati untuk dinner ASIS. Kami singgah solat zohor di surau Mid Valley. Saya bersiap-siap nak keluar surau tiba-tiba, ada seorang kakak pegang tangan saya lalu berkata, "You look like my friend from New Zealand. I must tell you. I miss her."

Kakak tersebut memperkenalkan diri sebagai kak efa/ifa. Kawannya yang sama muka dengan saya, namanya Cher Linn (tak pasti ejaan namanya).

Alhamdulillah.


20.5.2014 Selasa

Amali hari ini berkaitan pokok/ tumbuh-tumbuhan. Jadi, kami kena melukis! Hehe ^_~

Saya, Ili dan Afiqah adalah pelajar terakhir yang meninggalkan makmal. Kami dapat makan buah durian belanda. Ini pertama kali saya rasa buah tersebut.

Alhamdulillah.


Berjalanlah di muka bumi. Dengan niat tadabbur. Untuk lebih mendekatkan diri kepada Allah.



Upcoming event.


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...